Etusivu
Vaihda kieli: fi

Ratkaisut yrityksen tarpeisiin!

Kori:

0 tuotetta - 0,00 €
Ostoskori on tyhjä.

0

Toiminnanohjausjärjestelmä

PiiMega® Total toiminnanohjausjärjestelmä on rakennettu tarpeitasi varten! PiiMega® Totalin avulla voidaan tehostaa bisnestä! Yrityksellä jää enemmän aikaa ydinosaamisen hoitamiseen. PiiMega® Total toiminnanohjausjärjestelmä on käytössä useilla toimialoilla kuten talotehtailla, suoramyyntiorganisaatioilla, tilitoimistoilla ja tukkukaupassa.

PiiMega® Total on yritysten tarpeisiin suunniteltu ja toteutettu nykyaikainen toiminnanohjausjärjestelmä. PiiMega® Total ERP sisältää valmiit työkalut tärkeimpiin yrityksen toimintoihin. Sinä itse päätät, mitä niistä tarvitset käyttöösi. PiiMega® Total ERP koostuu kolmesta päämoduulista: asiakkuudenhallinnasta, toiminnanohjauksesta ja taloushallinnosta.

PiiMega® Totalin etuja

  • Helppokäyttöisyys
  • Sujuva ja vaiheittainen käyttöönotto
  • Laajat integrointimahdollisuudet
  • Valmiit rajapinnat mm. verkkokauppaan ja logistiikkaan
  • Toimii turvallisesti pilvipalveluna
  • Joustaa yritystoiminnan mukaan

PiiMega® Totalia on mahdollista käyttää helposti selaimella, sillä toiminnanohjausjärjestelmä toimii kätevästi pilvipalveluna. Ohjelmiston käyttö ei edellytä erillisiä laite- tai palvelininvestointeja. PiiMega® Total ERP:n ja PiiMega® Total CRM:n käyttäminen onnistuu myös älypuhelimella tai tabletilla.

Korkea asiakastyytyväisyys on sydämen asia PiiMegalle. Tuotteet ja palvelut tehdään asiakkaita varten. PiiMega on saanut asiakkailta erityistä kiitosta toimintojen räätälöinneistä ja palvelun joustavuudesta.

Yrityksellä löytyy runsaasti referenssejä eri toimialoilta. Referenssit -alalehdeltä löydät lisää.

Kuvattuna PiiMega Total kokonaisuus


Asiakkuudenhallinta (CRM):
Asiakkuudenhallinta koostuu moduuleista, joiden avulla niin uusien asiakaskontaktien kuin nykyisten asiakkaidenkin hallinta nopeutuu ja kaupan tekeminen sekä jälkimarkkinointi helpottuvat. Laajat helposti muokattavat asetukset mahdollistavat asiakaskontaktien hallinnan juuri kuten haluat!

Toiminnanohjaus (ERP):
Toiminnanohjaus sisältää toimivat moduulit tarjouslaskennasta toimitukseen sekä hankinnoista varastonhallintaan ja raportointiin. Koko toimitus-/valmistusprosessi on hallinnassa yhdessä järjestelmässä kokonaisuutena. Asennuskalenterit, huoltosopimukset ja reklamaatiokansiot viimeistelevät sen, että kaikki asiakkuuteen liittyvät palvelut, tuotteet ja lisätiedot ovat yhdessä järjestelmässä. Asiakasketjun hallinnalla on mahdollisuus parantaa asiakastyytyväisyyttä.

Taloushallinto:

Taloushallinnon moduulit toimivat hyvänä jatkeena koko toiminnanohjaukselle mahdollistaen laskutuksen, kassan, myyntireskontran sekä palkka- ja kirjanpitoaineiston tuottamisen ja integroinnin yrityksen tai tilitoimiston taloushallinto-ohjelmiin.

Integraatiot:

PiiMega® Total mahdollistaa laajat integroinnit erilaisiin järjestelmiin. Valmiit rajapinnat ovat olemassa esimerkiksi Magento verkkokauppaan, useisiin logistiikkapalveluihin ja yleisimpiin kirjanpito-ohjelmiin.

Tutustu Kokonaisratkaisu yrityksen toiminnanohjeukseen -esitteeseen sekä Kaupan alan kokonaisratkaisu -esitteeseen.