PiiMega® Total ERP on yritysten tarpeisiin suunniteltu nykyaikainen toiminnanohjausjärjestelmä

Yhdessä asiakkaiden kanssa suunniteltu ja toteutettu PiiMega® Total ERP on yrityksen keskeisimmät toiminnot yhdistävä ERP-ratkaisu. PiiMega® Total ERP sisältää valmiit työkalut tärkeimpiin yrityksen toimintoihin. Sinä itse päätät, mitä niistä tarvitset käyttöösi. PiiMega® Total ERP koostuu kolmesta päämoduulista: asiakkuudenhallinnasta, toiminnanohjauksesta ja taloushallinnosta.

Total ERP Information
Total Icon

Total icon header

Total icon subtext

Sujuvuutta sekä kauppiaalle että asiakkaalle!

Kaupan toiminnanohjausjärjestelmä takaa sen, että saldot pysyvät kohdillaan niin ERP:ssä kuin verkkokaupassakin. Järjestelmä huomioi myynnin sekä verkkokaupassa että myymälässä. Tuotetietojen ylläpito on tehty helpoksi ja takuuvarmaksi: kun uusia tuotteita perustetaan, siirtyvät ne luotettavasti järjestelmien välillä. PiiMega® Total Commercessa logistiikkatoiminnot ovat omaa luokkaansa. Integraatioilla logistiikkatoimittajien järjestelmiin saadaan paketteihin tulostettua suorat pakettikortit. Keruu-,pakkaus- ja lähetystoiminnot on toteutettu niin, että ne helpottavat pakettien toimittamista. Kassajärjestelmä on myös suunniteltu ajatellen sekä verkkokauppaa että kivijalkamyymälää. Muun muassa yhtä ja samaa lahjakorttia voidaan käyttää kummassa myymälässä tahansa. Myös kanta-asiakkuuteen liittyvät toiminnallisuudet on toteutettu samalla logiikalla.

Total Product Information2

Kaupan alan Omnichannel-ratkaisu PiiMegalta

Piimega ® Total Commerce + Magento 2: Meiltä asiakaskokemuksen saumaton hallinta kanavasta riippumatta sekä liiketoimintaa tehostavat integraatioratkaisut saman katon alta.

Total Omnichannel
Total Icon2

Total icon header 2

Total icon subtext 2

Ota yhteyttä

© 2018 Piimega