PiiMega® Total CRM

Asiakkuudenhallinta

CRM eli asiakkuudenhallinta auttaa yritystä ylläpitämään asiakastietoja ja johtamaan yritykselle tärkeitä asiakkuuksia. Asiakkuudenhallintatyökalujen avulla asiakkuuksiin liittyvät tiedot ovat yhdessä järjestelmässä sen sijaan, että ne olisivat useassa eri tiedostossa tai tietokannassa. Esimerkiksi tarjousdokumentit ja kuvat voidaan liittää PiiMega® Total CRM:ssä tarjoukseen mukaan.

PiiMega® Total CRM -asiakkuudenhallintajärjestelmällä asiakaskontaktien ja nykyisten asiakkuuksien hallinnointi helpottuu. Kaupanteko ja jälkimarkkinointi saavat uudet ulottuvuudet käytettäessä PiiMegan asiakkuudenhallintajärjestelmää.

PiiMega® Total CRM sisältää asiakaskontaktien tiedot ja asiakasrekisterin. Koko asiakasmassan hallinta on helppoa ja järjestelmällistä. Jokaiseen asiakkuuteen voidaan kirjata lisätiedot, jaotella asiakkuudet alueen mukaan vastuuhenkilölle ja merkitä asiakkaisiin liittyvät muistutukset kalenteriin. Voiko asiakkuuksienhallinta olla enää helpompaa?

Web-pohjainen käyttöliittymä mahdollistaa PiiMega® Total CRM:n käytön missä tahansa. Kun käytössä on internet-yhteys, asiakkuutta koskevat tiedot saadaan heti syötettyä järjestelmään. PiiMega® Total CRM on käytössä esimerkiksi suoramyyntiyrityksillä ja niille on olemassa valmiit kokonaisuudet. Massaviestin lähettäminen onnistuu helposti ja nopeasti PiiMega® Total CRM:llä.

PiiMega® Total CRM:llä pääset parempaan asiakkuuksienhallintaan ja säästät aikaa!

PiiMega Total CRM asiakkuuksien hallintaan

Ota yhteyttä

© 2018 Piimega