PiiMega® Total ERP on yritysten tarpeisiin suunniteltu nykyaikainen toiminnanohjausjärjestelmä
Yhdessä asiakkaiden kanssa suunniteltu ja toteutettu PiiMega® Total ERP on yrityksen keskeisimmät toiminnot yhdistävä ERP-ratkaisu. PiiMega® Total ERP sisältää valmiit työkalut tärkeimpiin yrityksen toimintoihin. Sinä itse päätät, mitä niistä tarvitset käyttöösi. PiiMega® Total ERP koostuu kolmesta päämoduulista: asiakkuudenhallinnasta, toiminnanohjauksesta ja taloushallinnosta.


Total icon header
Total icon subtext
Sujuvuutta sekä kauppiaalle että asiakkaalle!
Kaupan toiminnanohjausjärjestelmä takaa sen, että saldot pysyvät kohdillaan niin ERP:ssä kuin verkkokaupassakin. Järjestelmä huomioi myynnin sekä verkkokaupassa että myymälässä. Tuotetietojen ylläpito on tehty helpoksi ja takuuvarmaksi: kun uusia tuotteita perustetaan, siirtyvät ne luotettavasti järjestelmien välillä. PiiMega® Total Commercessa logistiikkatoiminnot ovat omaa luokkaansa. Integraatioilla logistiikkatoimittajien järjestelmiin saadaan paketteihin tulostettua suorat pakettikortit. Keruu-,pakkaus- ja lähetystoiminnot on toteutettu niin, että ne helpottavat pakettien toimittamista. Kassajärjestelmä on myös suunniteltu ajatellen sekä verkkokauppaa että kivijalkamyymälää. Muun muassa yhtä ja samaa lahjakorttia voidaan käyttää kummassa myymälässä tahansa. Myös kanta-asiakkuuteen liittyvät toiminnallisuudet on toteutettu samalla logiikalla.

Kaupan alan Omnichannel-ratkaisu PiiMegalta
Piimega ® Total Commerce + Magento 2: Meiltä asiakaskokemuksen saumaton hallinta kanavasta riippumatta sekä liiketoimintaa tehostavat integraatioratkaisut saman katon alta.


Total icon header 2
Total icon subtext 2