ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖ, Oulu

Tämä uusi avaintehtävä voi olla Sinun urasi käännekohta! Tehtävässä pääset näyttämään taitosi toimimalla tulkkina asiakkaamme liiketoiminnan tarpeiden ja teknisen tiimimme välillä.

 

Voit olla nuori urasi alussa oleva tai jo näyttöjä antanut asiakas- ja projektijohtamisen ammattilainen tai sellaiseksi haluava. Perehdytämme sinut tuotteisiimme ja prosesseihimme osaamisesi mukaan räätälöidyn perehdytysohjelman avulla. Työssäsi sinua tukevat tekniset ammattilaisemme ja osaavat kollegasi.

 

Tehtävänäsi on, perehdytysjakson jälkeen, johtaa asiakkaillemme myytyjä toiminnanohjausjärjestelmä projekteja. Sinulla on projekteihin liittyen tukenasi ohjelmoinnin ammattilaisia, jotka toteuttavat asiakkaille myydyt tekniset räätälöidyt ratkaisut. Sinun roolisi on ymmärtää asiakkaan tarve ja siirtää tämä tieto teknisen tiimin vetäjälle. Teet tiivistä yhteistyötä teknisten osaajiemme kanssa ja vastaat siitä, että projekti saavuttaa sille asetetut tavoitteet sovitussa ajassa ja asiakas on tyytyväinen lopputulokseen. Sinulla on johdettavanasi useita erilaisia asiakasprojekteja samanaikaisesti.

 

Projektien johtamisen ohella sinulla on tittelisi mukaisesti asiakasvastuu. Odotamme, että kykenet tuottamaan asiakkaalle sellaista lisäarvoa, että hän on valmis maksamaan myös sinun työstäsi. Hankkimasi ammattitaidon kautta pystyt tarjoamaan asiakkaalle hänen liiketoimintaansa edistäviä lisäpalveluita ja toiminnallisia ratkaisuja laajasta tarjoamastamme. Teet konsultoivaa myyntityötä olemassa oleville asiakkaillemme, mutta etsit myös aktiivisesti uusia asiakkuuksia valtakunnallisesti.

 

Toteutettujen projektien jälkeen asiakasvastuu jää sinulle ja vastuullasi on ylläpitää ja kehittää asiakassuhdetta myös jatkossa.Työskentelet tiiviissä yhteistyössä muiden tiimien asiakkuuspäälliköiden kanssa jakaen teknisiä resursseja, mutta myös kokemuksia sekä kehitysideoita. Esimiehesi on toimitusjohtajamme, jolla on päävastuu toiminnanohjausjärjestelmiemme myynnistä ja tuotekehityksestä. Vaikka roolisi on myynnillinen, työsi painopiste on projektien johtamisessa ja asiakassuhteiden kehittämisessä.

 

Odotamme, että omaat korkeakoulutasoisen koulutuksen ja ymmärrät liiketoimintaa kokonaisvaltaisesti. Sinulla on toivottavasti myös jotakin näyttöjä asiakasrajapinnassa työskentelystä ja projektien johtamisesta. Arvostamme myös tehtävään sopivaa myyntikokemusta.

 

Edellytämme, että korkeatasoisen koulutuksen ja aktiivisen otteesi lisäksi täytät seuraavat kriteerit. Persoonana olet oppimiskykyinen ja haluinen, sosiaalisesti lahjakas ja asiakkaissa luottamusta herättävä. Olet ulospäin rauhallinen persoona, mutta sisältä dynaaminen ja saat asioita tapahtumaan. Yrityksemme voimakas kasvu edellyttää sinulta kykyä kestää jatkuvaa muutosta ja nähdä mahdollisuuksia haasteiden sijaan.

 

Haluat ja pystyt matkustamaan valtakunnallisesti asiakasprojektien niin vaatiessa. Arvostamme jos sinulla on kokemusta toiminnanohjausjärjestelmistä, mutta erityisen tärkeää on, että olet kiinnostunut oppimaan ja kasvamaan tehtävässäsi. Korostan, että emme etsi teknistä osaajaa vaan kaupallisen puolen taitajaa hyvillä projektinjohtamis- ja työyhteisötaidoilla varustettuna. Työssäsi tarvitset myös satunnaisesti englannin kielen taitoa.

 

Tarjoamme kasvuyrityksen laaja-alaiset mahdollisuudet, osaavan tiimin tuen sekä modernit

työkalut. Dynaaminen yrityksemme tarjoaa tässä tehtävässä kilpailukykyisen kiinteän kuukausiansion sekä toiminnallista onnistumista mittaavan tulospalkkiojärjestelmän.

 

Kiinnostuitko? Lisätietoja antaa yrityksemme hyvin tunteva Arespartnersin konsultti Kari Kuosmanen, puh. 040 753 3520. Varmimmin tavoitat hänet näin loma-aikana sähköpostitse kari.kuosmanen@arespartners.fi , puhelimeen hän vastaa varmimmin ma 10.7. klo 9-10.00. Lähetäthän hakemuksesi, ansioluettelosi ja mahdollisen palkkatoiveesi 28.7. mennessä Arespartnersin verkkosivujen kautta: www.arespartners.fi.